در سیستم همکاری در فروش پس از ثبت نام به عنوان همکار فروش به شما یک لینک اختصاصی داده می شود، شما با اشتراک گذاری آن لینک در هر جای که خواستید مثل شبکه های اجتماعی، وب سایت یا حتی پیامک و … هر کس که از طریق لینک اختصاصی شما وارد سایت شود و خریدی انجام دهد مشتری ارجاعی شما بوده و 10% مبلغ خرید مشتری به عنوان پورسانت به حساب شما واریز خواهد شد.
مثلا اگر یک نفر اکسپرت مدیریت ریسک و سرمایه که قیمت آن 750،000 تومان است را از طریق لینک شما خریداری کند مبلغ 75،000 تومان پورسانت شما خواهد بود و به صورت موردی به حساب شما واریز خواهد شد.
نحوه به عضویت در سیستم همکاری در فروش
پس از ثبت نام در سایت، در پنل کاربری از منوی “ناحیه همکاری فروش” وارد محیط همکاری در فروش شوید.
پس از ورود به ناحیه همکاری فروش، لینک محصولی (از قبل کپی کنید) را که می خواهید به اشتراک گذارید را در کادر “URL برگه” وارد کنید و سپس دکمه “ایجاد لینک انحصاری برای من” را بزنید.
اکنون لینک اختصاصی شما آماده است و می توانید آن را کپی و به اشتراک بگذارید.
از قسمت آمار ها می توانید آمار بازدید و فروش خود را مشاهده کنید.
اوایل پورسانت 30 درصد بود ، به مرور رسوندید به 10 درصد
برای فروش یک محصول تخصصی این میزان از پورسانت خیلی کمه
دقیقا …
محصول پر فروشی نیست که 10% جوابگوی هزینه ها باشه. بطور مثال یه رسانه پر بازدید در نهایت بتونه 2 تا فروش موفق در روز داشته باشه در صورتی که در دستهبندی پوشاک یا موبایل حداقل 100 فروش موفق داره.
مدیر محترم سایت معکوس با تورم پیش میرن تا در نهایت پورسانت رو به صفر یا منفی برسونن.
بعد میگین دلیل شکست استارتاپها چیه!
یا علی …
دوست عزیز سلام
امیدوارم حالتون عالی باشه.
شرایط حال حاضر همکاری در فروش به این شکل هست.
شما ابتدا شرایط رسانه خودتون رو بررسی کنید اگر براتون اوکی هست در اون صورت شروع به همکاری کنید.
برای محصولی که عمومی نیست 15% پورسانت خیلی کمی هست
این اکسپرت بسیار کاربردی و ارزشمند است